Måste packa upp ://

hej på er! , inte så många men men, kring 25 - 30 stckn  i allfall!
ska bara medela att jag lever!
skoldagen var faktiskt riktigt roligt trots att vi gick till kl 16.00 (-.-') på lunchen stak jag lizette ylva och moa till donken och åt lite!  jag och moa skulle beställa paj , såhär lät det! ( A=jag M=moa H= hon som jobbade på donken , haha)

A: jag vill ha en paj!
H : ja okej!
A: vad finns det för smaker?
H: det finns äpple och blåbär vanilj.
A: okej då tar jag blåber vanlij!

och så betalade jag å fick min paj, sen var det moas tyr att beställa (hah)

M: ja jag vill ha en paj, fanns det med blåbär?
H: jaokej, ja det finns det.
M: ja men då tar jag med äpple!

haha moa din nöt :))

 
hihi..

nu ska jag packa upp dom 4 väskorna med KLÄDER ,, suck -.-


ses , puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0