ni måste hjälpa mejj -.-'

hejjsan,
jo nu äre så att jag dampade med Alma på msn och så sa Alma att hon hette Kalle  Kalkonåra . och då sa jag att jag tyckte kalkoner är söta , (ironiskt) så då skulle jag gå in på Google och sökte på kalkoner, och sen så tog jag första bilden på ett kalkonhuvve, och dåå tänkte jag men den här blir perfekt som visningsbild, så jag klickade upp den i större format, och när jag fick syn på hur den stirra på mejj och hur halsen var så gallskrek jag och slängde iväg mejj datorn, hehe så alma lärde stänga ner den åt mejj, sen så typ glömde jag boert den, sen så berätta vi för Majja och Ebba, och då kollade jag bort när dom tog upp den, för jag kunde ju typ inte se den, och medans jag kollade bort så gjorde dom den till min bakrundsbild, och sen då satt dom lite vid min dator sen klickade dom ner alla fönster och den där kom fram, lite jag skrek elr! sen så skulle vi byta och då leatde vi efter bilden på Bella som jag hade haft innan, men så stängde jag ner allting och då kom bilden fram igen -.-' och vem skrek inte så att man själv hoppade till och landade med en duns på golvet? jo , jag.
sen lyckade vi iallafall få bort den, hehe...
och nu har jag fått värsta fobin för Kalkoner,
och såfort jag blundra kmr den där stirrande kalkonen upp i huvudet och jag kmr drömma mardrömmar om den seriöst ! har ni ngt tips på hur jag kan få bort det?

asså, jag kan ju inte se på bilden så jag kan inte lägga upp den här, men seriöst det är det äckligaste jag ngnsin sett och jag skulle inte röra den om jag fick 1 miljon , och jag skulle typ göra vadsomhelst för att få en miljon hehe, men aldrig i livet att jag skulle gå närmare än en meter mot en kalkon,

jag kmr säkert drömma att den attackerar mejj elr nåt, so plllease ? 

hahah, borde jag gå till kuratorn ?  hahha, dom skulle tro jag var psykstörd om jag kom in och sa att jag hade problem med en bild med en kalkon på.
men seriöst, jag har aldrig blivit så rädd, inte ens när jag gick i skogen vid olly och trodde ngn förföljde mej, haha.

Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHAHAH jag kan följa med dig till kuratornXD

2010-01-06 @ 12:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0